Jul. 15, 2013

Idag är det bara eländes elände :( Dagen har kantats av halsbränna, sammandragningar, svullnad av vätska och ett jäkla illamående. Att ha henne på tvären såhär är riktigt påfrestande nu! Hur länge är det? 6 veckor eller nåt sånt?! På en mammasida på fb där jag är medlem läser jag ibland hur vissa klagar på hur jobbigt det är att ha haft sin bebis på tvären i nån halvtimma eller så och det är när dom är i vecka 32 typ... Snart vänder jag på henne själv alltså..... När hon sträcker ut hela kroppen så tror jag typ att jag ska förgås snart. Har brustit ut i gråt flera ggr under kvällen med stora krokodiltårar och känner mig helt uppgiven mellan illamåendet och hyperventileringen.. Stackars Axel har fått leva på mackor idag (frukost, lunch, middag) och kakor däremellan. Annars har han bara spelat tv-spel mest hela dagen... Vad ska jag göra liksom??? Skulle jag få frågan idag om jag vill bli gravid nån gång i framtiden igen så blir svaret:
- I HELVETE HELLER!
Annars brukar jag känna att det är lite sorgligt att graviditeten är över snart (senast igår) men så går inte tankarna och känslorna idag kan jag lova!
GAAAAHHHH!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress