Dåligt köp

Hade tänkt att jag skulle blogga om och tipsa er om den här- en gördel från Glam-mom. Den ska hjälpa livmodern att dra ihop sig, hjälpa magmusklerna att komma på plats igen, ge stöd för ryggen och som grädde på moset även hålla in "fladdermagen". Nu hann jag ju aldrig göra det. Vilket var lite tur för nu när jag provat den så gillar jag den inte alls. Den ska börjas användas senast dagen efter förlossning enligt rekommendation. Jag började med min 2 dagar efter Hedvigs ankomst.

Den åker uppåt så att den hamnar på fel plats hela tiden. Kardborren glider ibland upp lite på kanten och kliar/river då huden. Min mage reagerar så att den blir uppblåst av den, vilket alltså gör den större än vad den är. Dessutom så står det ut rätt mycket där man stängt den framme på magen, så har du ett amningslinne på dig tex så ser du ut som en misstänkt självmordsbombare typ... Jag stod ut med min i 2 dagar innan jag la den på hyllan. Så köp inte en sån.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress