05:55

Så dags vaknade jag och kunde inte somna om. Så jag gick upp och började fixa med alla objekt (14st) som jag fick sålt på Tradera igår och i förrgår. Slagit in dom i paket, skrivit adresser och nu även varit på Coop och fått iväg allihopa på posten. Puh så skönt att ha det gjort! Det har varit en sån sak som har hängt över mig sen i måndags, tänk om lillan i magen kommer tidigare och jag inte har hunnit skicka varorna. Jobbigt att behöva maila och förklara sig för 14 olika personer som otåligt väntar på sitt paket liksom...!! Men nu är det klart :) Har en del andra saker kvar på min "måste-lista" att bocka av (bl.a. packa bb-väskan) men jag får se hur många jag hinner med idag innan ryggen eller sammandragningarna säger ifrån. Nackdelen med att gå upp så tidigt som jag gjorde idag är att kroppen kommer säga ifrån tidigare än vanligt under dagen sen..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress