Pizza på Dinkelmjöl (GI)

Ligger hungrig i sängen och googlar runt på goda recept.. Hittade ett recept på GI-pizza :) ska baka det på onsdag kväll har jag bestämt! Imorgon kobbar jag till 21 och är inte hemma förrens 21:30 tidigast. Åt nyss en favorit från förr som jag hade glömt bort: havregryn, socker och mjölk (socker är ju inte särskilt bra) havregryn är långsamma kolhydrater så det är ok. Men blev inte mätt för det.. Var på gymmet förut och brände lite kalorier så det är nog därför jag är extra hungrig nu. Visste ni förresten att vinäger är bra för förbränningen?! Eller nåt sånt, bra för att inte gå upp i fett iaf :) en del sväljer ju såna äppelcider-vinäger kapslar innan maten men jag föredrar den på salladen, så syrligt och gott!! Här är en bild jag tog på pizzan i receptet, alltså printscreen direkt med iPhonen så det är en ganska kass bild men ni ser ändå. Jag ska ha salami, mozzarella, oliver, ruccola, rödlök, soltorkade tomater och massssssssa gott på min!!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress