Mammakläder
Jag har fått hem mammakläder nu som jag beställde förra veckan från H&M. Beställde 3 par byxor och 1 tröja. Dom svarta jeansen (längst ner) har jag använt en gång och dom var riktigt snygga faktiskt. Men man får mera mage i mammabyxorna! Oftast lufsar jag nu omkring i mina träningsbyxor- såna tajta åtsittande i "inhållande" material. Jag har dom här hemma, på jobbet och även till stan faktiskt. Dom är ju så sköna och superbra material men i dom så hålls också magen in (fast inte så att det gör ont). Mina vanliga jeans har jag inte kunnat använda på ett par veckor då jag inte kan knäppa dom längre utan att få ont i magen direkt!  Men tillbaks till mammabyxorna, dom har ju lägre midja fram och sen ett mjukt material som går upp över magen ändå till under brösten. Det där materialet är väldigt mjukt och skönt men håller inte in nåt överhuvudtaget så när jag har dom på mig så ser man nu en kula.Dom sitter ju lite löst ännu men vartefter kommer dom nog sitta som ett smäck :)
Tröjan tycker jag jättemycket om men den är fortfarande alldeles för stor så den får jag vänta med att använda lite.
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress