Planering
Fyrverkerier och skumpa till tolvslaget inför imorrn är inhandlat. Ikväll ska jag göra saffransparfait för att frysa in tills imorgon som en överraskning till Mackes föräldrar som kommer hem från Sydafrika imorrn kväll. Imorgon måste jag även till stan och köpa julklapp till dom från Hedvig och Axel :) Ska köpa en pumptvål från Molton Brown som jag tänkte ställa på handfatet inne på ena toaletten med en rosett på. Karin (Mackes mamma) har haft den tidigare, hon fick den i födelsedagspresent förra sommaren från Mackes syster. Hon tyckte den var så lyxig och fin så hon ställde bara fram den när dom fick gäster eller när vi kom hit. Nu är den slut så då passar det ju bra att få en i julklapp tänkte jag :)

Imorgon måste vi också städa hela huset efter oss och packa ihop våra saker och köra hem allt. Sen fixa iordning oss inför nyårsfest med 3-rätters hemma hos Sandra och Björn i Marby :) 
Känner mig lite småstressad då vi ska vara där redan kl.17 men går vi upp i tid och är lite effektiva så borde vi ju hinna med allt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress