L Ö R D À G
Tyra har en Bloppis i stan idag och imorgon. Lisa och jag gick dit imorse innan dörrarna öppnades för allmänheten och kikade runt lite :) jag fick med mig 4 prylar hem och en utav dom känner jag att det var ett riktigt kap! Om den funkar vill säga... Ska kolla på Coop om det finns lite "reservdelar" där till den. Vad det är får ni se senare idag eller imorgon :)

Lisa och jag hade även tänkt att gå upp till stan nu igen då Tyra är på plats och ska signera sina böcker, men nu spöregnar det ute för tillfället och det känns ju inte så lockande att gå hemifrån direkt.. Får se hur vi gör.

Macke åkte hemifrån för en timma sedan. Han ska på herrmiddag med vänner i Sthlm. Det blir min och Hedvigs första natt ifrån honom sen hon föddes. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress