I Made it
Hedvig somnade för natten (hoppas jag) vid 23:10. Hon har skrattat massor under kvällen (men även varit gnällig) hon tyckte det var OERHÖRT roligt när jag drack Cola Zero och sen rapade av kolsyran!! Alltså hon skrattade högt och länge varje gång! 
Längtar efter Markus och är glad att det snart blir läggdags för mig också, så att det kan bli söndag lite snabbare och han är hemma igen :)

Köpte med lite godis hem från stan idag men blev sen lite orolig och började tänka på att vad händer om jag sätter en godisbit i halsen och är ensam hemma med Hedvig en lördagkväll..? Vem ska göra Heimlish på mig då??? Så Lisa och jag bestämde att om jag ringer henne under kvällen men inte säger något i luren så måste hon skynda sig hit!
Kom sen på att- Hallå, jag är ju ensam hemma med Hedvig varje vardag dagtid när Markus är på jobbet.. Haha  Vad knäpp man är! Jag menar vad är det för skillnad på en lördag eller onsdag liksom. Jag överlevde lördagkvällen iaf ;)
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film, Godnatt 😘
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress