Det börjar nalkas nu...
Tre veckor kvar till Jul idag. Mysigt och allt det där men samtidigt får jag som lite oro och ångest... Är orolig att det inte ska bli en tillräckligt bra jul för Axel, att han ska bli besviken.. Han har ju önskat sig en väldans massa saker och man har ju inte råd med allt! Han är nog lite bortskämd?! Mitt fel såklart! Som när han fyllde 6 år i somras- han fick 38 paket av mig, helt sjukt! Sen var det ju bara några "ordentliga" presenter (läs dyra)
Men nu på mammapenning så har man ju inte direkt samma resurser... Hittills har jag köpt en film till honom och ett tv-spel. Tänkte köpa nåt sällskapsspel också, Macke ska köpa Lego till honom.

Han har ju sålt jultidningar i år igen och hans premie blev en surfplatta som han valde själv. Så jag menar ungen har ju allt han behöver och mycket mer därtill!! Men varför oroar jag mig då??? 
Hedvig får inget speciellt på julafton, hon får ju nya saker hela tiden och hon märker ju ingen skillnad.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress