Trist

Hörreni det är lite trist att sitta vaken själv här hemma.... Jag har satt i mig halva tallriken med jordgubbarna, en stor näve cashewnötter, en mindre portion kyckling-ris-sås och ett glas Pepsi. Vad ska jag göra nu då?? Bara skit på tv:n dessutom! Vi har ju senaste tiden börjat kolla på Game of Trones, ser ett avsnitt per kväll ibland två, jag hade sett fram emot ett avsnitt nu ikväll men jag kan ju inte kolla utan Macke då vi ser ihop. Längtar tills imorrn då vi ska åka och storhandla (förstår ni hur uttråkad jag är då) Imorrn kväll blir det även 30-års fest för Lisa & Sandra :)

Tackan

Storhandla är ju det bästa som finns. Skulle kunna jobba med att stothandla åt folk.
Före lammet tog jag alltid ledigt en halv dag i månaden för att storhandla :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress