Skötväska

Vi fick ju en skötväska när vi köpte vagnen, en i samma färg som vagnen. Men jag tycker att den är lite klumpig i formen eller vad man ska säga, lite som en bredare dataväska (väldigt fyrkantig också) Så jag har kollat runt lite sista tiden och fastnade för en modell för några veckor sedan. Den säljs på en webbsida för 1500kr (svensk design) och är lite mera en kombinerad handväska och skötväska :) Nu känns det ju lite onödigt när vi har en fin skötväska men jag kan inte riktigt släppa tanken på den jag såg... Så jag har lagt ut lite saker på både blocket och tradera senaste dagarna och hittills fått en möbel som vi tänkt kasta för 250kr och mina 2 auktioner på tradera som går ut på måndag är tillsammans uppe i 400kr just nu (räknar med 600kr där ca) Men förstår ni- jag var iväg en sväng till Babyproffsen nu under kvällen (mest för att hälsa på Marre som jobbar där) och köpte ett myggnät till vagnen och då hittar jag just DEN skötväskan i butik hos henne och där kostar den 1295kr. Så fick jag reda på att om man blir medlem i deras butik så får man en rabattcheck hemskickad som man får 20% rabatt på ett köp på, så Marre la undan väskan åt mig så hämtar jag ut den när checken kommit med posten och då kostar den ist 1036kr och tar man då minus 800kr till (alltså det jag sålt det andra för) så blir det i slutändan bara 236 kr för min fina skötväska och det är ju typ GRATIS!! Bra va?!?!!!! Lägger ut bild på den när jag köpt den sen :)

Tackan

Logik på hög nivå!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress