Piratdagen
Halloj
Blogg.se appen fungerar tyvärr inte för tillfället, den hoppar ur såfort man försöker ta sig in.. Hade flera inlägg jag skulle posta igår men dom kommer kanske senare..
Så nu har jag loggat in från datorn och vet knappt vad jag håller på med, är ju aldrig inne på den här sidan så jag hittar knappt var man ska logga in.
Vi har nyss ätit frukost här hemma Jag, Madde, Axel och Markus och ska straxt packa ihop lite saker och bege oss till Badhuset där det idag är Piratdagen, dom har omvandlat hela badet btill ett piratskepp och så är det diverse lekar, skattjakt, gå på plankan m.m :) Kul va?!
Imorgon hoppas jag att våren kommer för det sa dom på nuhetsmorgon igårmorse och det har jag sagt till Axel så det går han och väntar på nu ;)
 
Hoppas på att appen ordnat till sig under dagen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress