Nu så

Nu verkar blogg appen funka igen. För trött för att blogga egentligen, såhär dags är jag sällan uppe nuförtiden. Har precis smörjt in magen med Bio-Oil och lagt mig i sängen. Haft en mysig dag med lek och stoj men också med skön lugn och ro då min syster lärt mig att virka :) eller hon försöker lära mig.. Jag är snart klar med min allra första virknings-skapelse- en skallra :) Ska bara köpa lite stoppning och så imorrn innan jag kan slutföra den :) Dessutom håller jag samtidigt på med att virka en grytlapp. Från början var det ingenting utan jag tränade bara på att göra fasta maskor (hör ni vilka virkningstermer jag slänger med) men efter ett tag började det likna lite grann en grytlapp. Jaja Godnatt

Tackan

Då kan du virka sånna söta små djur sen :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress