Late

Gick in på min mensapp idag igen bara för skojs skull. Jag skaffade den i samma veva som jag fick problem med mensliknande smärtor lite då och då i min menscykel (ni vet när man sen fann nåt som växte utanpå min livmoder) Med appen kunde jag alltid gå tillbaks och kolla när jag senast hade mens när jag nästa gång skulle ha mens osv och den var ju superbra när även läkarna ville veta samma sak! Så den tycker jag ni ska ta hem och fylla i (det finns ju alla möjliga anledningar till att man vill ha koll på sin "tant") Idag när jag gick in och kollade på den så ser jag att mensen idag är 150 dagar försenad...! Oj, vad kan det bero på?? ;)

Moa

Haha, har likadan. Installerade appen i augusti och skrev in dagar och så, sen hann jag inte använda den då jag fick reda på jag va gravid. :P 242 dagar över tiden har jag nu.. Haha. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress