Jollyroom
 Har precis lagt iväg en beställning från Jollyroom.se :)
Bestämde redan för flera veckor sedan vad jag ville ha för sängkläder till spjälsängen men jag ville ändå kolla runt lite mera ifall jag skulle ångra mig men det har jag inte gjort. Eftersom att vi inte vet kön så får det ju bli nåt neutralt mittemellan och jag fastnade för ett set från Färg & Form i grått med vita prickar, hittade även skötbädd i samma design så den fick det också bli. Filten blev jag kär i första gången jag såg den i vintras/våras, den är kabelstickad på ena sidan och har teddy-foder på andra sidan, jag valde den i färgen Sand (finns i grå också)
Och så beställde jag även en gravidkudde till mig själv, den är på kampanj just nu :)
Så nu kan vi bocka av ytterligare lite saker från inköpslistan :)
Postar även en bild på den Spjälsängen vi köpt :) (Brio cot three)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress