HOME SWEET HOME

Vi körde på rätt bra och effektivt imorse och redan 10:30 satt vi i bilen på väg hem. Hemma kl.14, lunch direkt och sen satt min kära sambo tyst och snäll i soffan medans jag packade upp och demonstrerade, visade allt som jag köpt. Självklart fick han en redogörelse för vad den kostade på Ullared och vad den hade kostat om jag köpt den i stan osv osv... Efter det gick Macke till gymmet och jag satte igång med att sortera allt, vart/vilket rum/skåp allt skulle till och ca en och en halv timme senare var jag äntligen klar :) Gud jag har köpt så mycket grejer och jag är så nöjd med allt!!! Ska visa lite eftersom senare. Shoppingnotan (ej bensin och övernattning inräknat) gick på straxt över 7000kr men då har vi verkligen nästan alla småsaker/tillbehör till bebisen (även resårmadrass, bäddmadrass, täcken, kuddar m.m) MASSOR med födelsedagspresenter till Axel, flera nya sällskapsspel, kläder, flera bikinis, en jacka till mig, jacka till Axel, hygienartiklar, dricka, såser och andra torrvaror och mycket mera saker :) det här kommer jag leva på lääänge!!

Tackan

Härligt! Blir lite sugen ja med :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress