En del av shoppingen i Ullared

Jag kan ju börja visa lite utav det jag köpte på Gekås Ullared :) Nåt som jag är väldigt nöjd med är ett bäddset till vagnen som jag redan hade spanat in på Babyproffsen innan. Det heter Baby Green och är tillverkat av ekologisk bomull, supermjukt och så gillar jag den äggvita färgen! På babyproffsen kostar den ca 300kr men jag hittade exakt samma på Gekås för endast 184kr!! I kittet är det både påslakan, örngott och underlakan, gissa om jag blev glad?!! Köpte även en filt i samma märke :) Köpte även täcke och kuddar både till vagn och säng (2 vagntäcken, 2 sängtäcken, 2 vagn kuddar, 2 sängkuddar) som är tillverkade ekologiskt. Resårmadrass till spjälsängen i nån lyxvariant och även bäddmadrass till och spjälsängsskydd. Minns inte priserna såhär i huvudet nu men det var ju inte dyrt om man jämför med kvalité och andra butiker..! Bebissakerna tar snart över hela lägenheten då vi köpt väldigt mycket redan nu :) Spjälsängen fylls på med mer och mer grejer :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress