Effektiv!

Pust! Kom precis hem från en effektiv runda på stan på 30 min där jag hann med att handla och fixa allt jag skulle :) jag hämtade byxorna hos skräddaren, köpte nagellack, köpte ny bok (författaren var på Malou imorse, en man som lyckats fly från ett fångläger i Nordkorea som berättar fasansfulla saker om vad som pågår där!! Fascinerande och skrämmande berättelse!!!) Var sedan in på Apoteket och fick hjälp med att mäta fot,ankel och vad för att hitta rätt storlek på stödstrumpor, köpte ett par svarta i nylon- tänkte att det kan ju vara bra att ha när man ska shoppa på Ullared en heldag..! Passade på att köpa ny Bio-oil också då den första flaskan snart är slut. Nu ligger jag i sängen och ska vila en liten stund, var så effektiv så att jag började få lite sammandragningar i livmodern..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress