Den som spar han har...

Har funderat på ett litet uppdrag för mig själv :) nåt som borde gå men som blir tufft för en shoppoholic som mig..! Tänk om man skulle klara att inte göra av med några pengar på en vecka. Eller måndag till fredag för helger blir svårare.. Inte köpa nånting alls förutom sånt som man måste typ mjölk.. Vi ska till Kolmårdens djurpark på onsdag och biljetter till inträde har vi redan och så kan man göra matsäck och ta med ist för att köpa flottig snabbmat. Det blir lite mera utflycktkänsla med matsäck dessutom. Sen måste man ju köpa nån glass till Axel och så men det räknas ju inte. Ska försöka mig på det tror jag. Behöver träna lite på att hålla i pengar nu när man snart blir fattig och bara får mammapenning...! Idag från stan (var där en snabbis efter middagen) kom jag hem med en kjol till mig själv och en Newbie body till bebisen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress