Apr. 24, 2013

Den här kudden är ju perfekt! Man viker den bara dubbelt så är den perfekt att ha under fötterna för att få upp benen. Jag försöker ligga såhär ofta nu om dagarna för att motverka svullna ben och fötter i förebyggande syfte :) Ligger just nu i sängen och kollar på SVT play på programmet: Gravida som krökar. Nu ska man ju inte dra alla över en kam men hjälp vad tröga dom verkar vara i England!! En tjej trodde tillomed att det kunde gynna hennes ofödda barn att hon rökte 20 cigg om dagen då det tvingar babyns hjärta att arbeta hårdare pga syrebrist- vilket då gjorde hennes barn starkare enligt henne... Jösses!! Jag har tappat kollen nu på hur länge jag varit rökfri men vet iaf datumet då jag slutade (7 dec) tror jag var i vecka 5 då :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress