1:a April

Vi åkte och köpte skötbord imorse efter att jag slutat jobba :) Det blev ett vägghängt från Troll, ska visa sen när vi fått upp det. Efter det åkte vi till Frida med familj och fikade mot husväggen i solen. In till stan och plocka upp lunch på Max. Hem och duscha och sen till stan för att lämna in 2 av mina mammajeans till skräddarn (sy upp och sy in) gick även en sväng i affärer och fick med mig 3 tröjor och 1 bh hem. Ska erkänna att jag även skickade efter lite mera från asos häromdagen: 2 tröjor och en klänning. Skulle vilja ha ett par converse också nu till våren. Köpte ett par i läder i höstas som verkligen är skitsnygga, fick aldrig tillfälle att använda dom då jag köpte dom rätt sent på året men hade tänkt att spara dom tills nu i vår. Skulle iaf prova dom för nån timme sen men insåg att dom var för små... Har mina fötter växt? Är dom svullna av graviditet? Så nu har jag lagt ut dom på tradera ist. Idag blev det även grillpremiär för i år i Lindö :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress