Shoppingväder!

Pratade med mamma innan jobbet idag. Arbete förhindrar synd sa hon.. Men nja, regn och rusk så jag tog killen jag är assistent åt och drog till IKEA Linköping för att "kolla" lite. Åkte därifrån 2500kr fattigare. Det blev gardiner till 4 fönster, gardinstänger, krokar till 3 fönster, nya sängkläder till våran säng och madrass-skydd till Axels säng. Det kommer bli fint när det kommer på plats! Men det blir inte förrens på tisdag då jag är ledig. Nu ska jag ju bara hem och vända på måndag förmiddag innan jag ska jobba eftermiddag-kväll hos min andra kund. Är inne i en riktig "fixa till hemma" period! Det är ju så mysigt när det är höst att mysa till i sitt lilla slott och då vill man ju bara omge sig med fint och cosy!! Har lite mer saker jag skulle vilja köpa hem: Nån förvaringsmöbel till hallen- helst med spegeldörrar, badrumsskåp som har plats för handdukar och skönhetsprodukter- också gärna med spegeldörr, nytt soffbord och ny matta till vardagsrummet, gardiner och taklampa till Axels rum, gärna en sängram eller huvudgavel till Axels säng också, taklampa till vardagsrummet, helkroppsspegel. Det är allt jag kommer på just nu...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress