Oj oj

När jag själv läser igenom min blogg sen ett par dagar tillbaka så ser jag också att jag visst konsumerat lite pengar..!! Aj aj, får stilla mig lite om jag ska ha lite pengar att röra mig med under resten av månaden.. Tandläkarn nästa vecka, räknar med 1000-1500kr där?! Skicka julgåva till fadderbarnet (tänkt mig 500-600kr) ska skickas innan början av oktober nån gång för att de ska komma fram tills innan jul. Har fått mamma, Madde och Markus att bidra med 100kr var :) Marredagen nästa helg (hon har fyllt år) då vi ska göra vissa saker som jag inte kan avslöja ännu ifall hon läser(!) räknar att det går på ca 1000-1500kr och sen ska jag ju köpa klocka också.. Busskort förresten! Men sen får det fasen vara bra! Ska försöka hålla i slantarna sen!!! Bonde söker fru om 20 min :) efter det blir det ett avsnitt av Six Feet Under :)) Åh nu kom jag på en sak till- dvd:n har börjat bråka och den är rätt gammal nu, vi har sagt att nästa gång blir det en BluRay.. Så en sån inom kort men sen är det färdigspenderat på 1 månad

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress