Godmorgon!!

Jaha redan tisdag- snart lördag :) på lördag är Markus syster beräknad att föda deras andra barn :) Alec är beräknad att föda sitt första om ca 3 veckor!! Då ska jag upp till Sthlm så fort som möjligt!! Mysigt!!! Var hos Ida under dagen igår och såg 2 filmer, vi drog ner alla rullgardiner och tände ljus och ät chips, gurkstavar och dipp liggandes i soffan mitt på ljusan dan :) först såg vi: We need to talk about Kevin- bra film men hemsk! Efter den såg vi: The Vow- också riktigt bra, en kärleksfilm. Så dom ska ni se! Vaknade tidigt imorse (05) och upptäckte att Markus var borta?? Han hade gått in och lagt sig i Axels rum eftersom att Axel kommit in till oss inatt och sedan snurrat runt som en helikopter i våran säng och pillat Macke i håret i sömnen.. Själv märkte jag ingenting utan sov som ett barn haha! Nu är det bara idag (till 21) och sen imorgon kvar att jobba tills jag får min lilla semester :))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress