Tudiluuuu

Är i Husby sen några timmar tillbaka. Senaste dygnet har vi varit i Malmö jag, Macke och axel och hälsat på Madde och Nicke :) har inte kunnat skriva något om det här då det var en överraskning till mamma att Madde skulle följa med hem till Norrköping idag. Vi åkte straxt efter 8 igår morse och var tillbaka i Norrköping idag igen vid 17 tiden. Igår shoppade vi gärnet på några timmar, jag köpte i stort sett allt jag rörde vid.. Mest saker till hemmet, böcker, presenter, vantar och endast EN tröja. Hade tänkt att shoppa kläder men hade ingen lust och det var ju inte direkt brist på söta inredningsbutiker..! Unika Tina hette en affär som hade så himla massa söta små ting! Har tillomed handlat lite julklappar redan :) nu är vi iaf ute i Husby och har ätit middag och spelat spel, mamma fick även sin födelsedags present av mig idag (hon fyller imorgon) en tavla med Axel på. Imorgon blir det islandshäst ridning för hela slanten! Ridkurs mellan 09-16. Nu ska jag läsa lite ur min nya bok och sen sova, gonatt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress