Oct. 15, 2012

Knappt sovit nåt alls inatt, missade sen bussen in till stan efter avslutat arbetspass, bra start på veckan.. Har fördrivit tiden på Öppna förskolan i Söderköping med kusin och kusinbarn i väntan på nästa buss. Kände mig lite suspekt när jag sitter där utan barn..! Särskilt under sångstunden där barnen satt i föräldrarnas knä och alla riktade sina sånger mot sina barn förutom jag som inte hade nåt att gömma mig bakom. Trodde jag skulle hänga med i vissa sånger som lilla snigel och bä bä vita lamm men näe för dom är tydligen omgjorda nu för tiden: har du någon ull rulli rulli rull. Satt och smålog för mig själv och väntade bara på att dom skulle börja sjunga Hen på sina ställen. Efter sångstunden var det en tacka Gud för maten som står på borden bön innan fikat och där tacka jag för mig och gick iväg till bussen lite tidigare. Nu mot stan och bli upp-plockad av Frida med barn för att styra kosan mot IKEA, ska slumra lite i bilen på väg dit tänkte ja :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress