Alive

Men bara nätt och jämnt typ.. Ohhh så sliten (bakis)!! Men vi hade skoj, tror jag ;) näero så illa var det inte. Tyra och John har tydligen smetat raklödder på mig och Lisa inatt när vi sov, ska finnas en film på det.
Lisa stackarn gick till jobbet tidigt imorse. Jag hade ställt alarmet på min klocka åt henne och när hon frågade mig imorse vad koden var till min iPhone så hade jag svarat: Den ligger på cykeln!
Haha
Jaa största delen av dagen spenderades sen på Style by Tyra kontoret där jag blev plåtad i massa kläder i ca 4 timmar, totalt oinspirerad dock då jag var så trött.
Tog tåget hem vid 17 tiden, blev förseningar på vägen mot Norrköping så över 2 timmar tog det hem. Hade ingen täckning på mobilen på väg hem tyvärr då jag hade velat kolla på BB :(
Japp kul hade vi men det är skönt att vara hemma igen!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress