Skatteåterbäring?
Hemma sen en liten stund. Läser nu på fb flera status-uppdateringar om skatteåterbäringen. Kuverten börjar skickas ut i slutet av Mars men om man har bank-id så kan man kolla upp sitt besked redan nu över nätet. Har inte bank-id så jag får snällt vänta.. Man blir ju lite nyfiken men samtidigt så vågar man ju inte gå in och kolla för tänk om det är negativt :( Sen så är det ju lite tjusning i att öppna kuvertet varje år med skakande händer haha. Hittills har jag bara fått tillbaka och aldrig behövt betala igen, hoppas att det blir samma sak i år och ALLA år framöver!

Imorgon är jag ledig så Axel är hemma från dagis, mao så blir det ingen sovmorgon för han brukar gå upp vid 06. Men han ska med sin yngsta moster till Busfabriken imorgon vid lunchtiden så då kan jag ju passa på att ta en middagslur. Ska försöka sova bort min förkylning eller vad det är för något.

kl är nu 23:05 och jag sitter uppe och väntar på reprisen av familjen annorlunda som går kl 24. Ska kanske lägga mig och sängen och vänta men då brukar jag ju somna, jaa jag vet att man kan se det på webben men det är inte samma känsla som att se det på tv:n. Kanske för att datorn är 10 ggr mindre än tv:n iofs ;)

I helgen kommer syrran hem från Malmö igen och på lördag ska vi på husfest hos Johanna o Pedda. På tisdag efter jobbet tar jag tåget upp till Tyra och stannar tills på onsdag eller kanske torsdag :) Ses ju inte allt för ofta nu för tiden så det ska bli skoj med några TT-dagar igen!!

Jaha tack och hej för idag :))
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress