Jaha det var den måndagen.. Inte gjort ett...

img_0412 (MMS)

Jaha det var den måndagen.. Inte gjort ett skit idag, vilade en stund (4 timmar) mitt på dagen och vips så var det kväller. Måste ha varit helt slut, länge sen jag sov såhär mycket. Men lite hann vi få gjort under kvällen iaf. Vi har satt upp en tavla i sovrummet och en tavla och sänglampa i axels rum :) svårt det är med hyllor och tavlor. Vi kan inte bestämma oss för vart det ska sitta. Jag tycker om när det är lite "cleant" men jag gillar inte när det känns tomt... Sen vill man inte sätta upp hyllor på olika ställen för att sen ångra sig och vilja ha ett skåp eller liknande på samma ställe senare. Mmm jag ska klura lite på det här under morgondagen, fast sen finns det ju ett annat hinder- när jag väl bestämt mig och tycker att jag har hittat bästa ställena och idéerna så är det inte säkert att M tycker likadant som mig..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress