Här mina vänner så har ni mirakelbyxan!! S...

img_0327 (MMS)

Här mina vänner så har ni mirakelbyxan!! Sexig va!?? Haha.. Det här är alltså mirakelbyxan som trollar bort dina celluiter och slimmar din kropp på 60 dagar. Jag har faktiskt använt den tidigare och sett resultat! Hade den i höstas varje dag i minst 8 timmar per dag. Jag har massor med gropar och speciellt en som jag är riktigt ovän med!! Den sitter på utsidan av vänster lår och jag brukar svära åt den varenda gång jag ser mig själv naken i spegeln!! Iaf när jag hade använt byxan i höstas så kollade jag en dag i spegeln (efter ca 4 veckors användning) för att se om det hänt nånting redan nu och kunde inte hitta min ovän. Jag fick ställa mig supernära spegeln och verkligen syna hela benet innan jag tillslut såg en liten grop där det tidigare varit en djup krater typ :) tyvärr så blev jag lat efter att jag börjat se resultat och slarvade med att ha dom på mig.. Dom spänner lite eftersom att dom ska sitta tajt och ibland fick jag tillomed klaustrofobi i dom haha. Men nu har jag plockat fram dom ur garderoben igen för nu är det inte långt kvar till bikinisäsongen. Så 60 dagar framåt är ungefär till mitten av maj :) dom heter Scala eller nåt liknande, googla på nätet så hittar ni dom. Ganska dyra i inköp (500kr tror jag) men dom räcker för resten av livet. Dessutom så suger dom ju in fett och valkar så man ser mer slimmad ut med dom på under kläderna :))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress