Här ligger jag under täcket i sängen, nydu...

Här ligger jag under täcket i sängen, nyduschad och kollar på tv :) Axel blev hämtad vid lunch och är nu på busfabriken och stojar runt. Fick bekräftat förut att jag inte är riktigt frisk ännu då det hände en pinsam incident, tur att man var hemma säger jag bara!! Har visst smittat Anna med samma sjuka för hon har varit dålig sen i lördags. Men nu är hon på bättringsvägen och vi kommer nog inte smitta varandra igen så ikväll är det Top Model och DH kväll för oss hemma hos henne :) Macke skulle spela badminton med Nisse direkt efter jobbet så han kommer hem senare än vanligt men då hinner jag natta Axel och styra med lite tvätt osv och så hinner vi kanske med en puss i Hallen innan jag sticker haha. Ska nog passa på att ta en liten middagslur nu när jag är själv :))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress