Söndag!

Tudiluuu och god kväll!
Vi ligger hemma i sängen och kollar på EM match Irland-Kroatien.. Måttligt intressant.. Imorgon är det Sverige match och jag min stackare jobbar kväll :( fast ingen fara egentligen då brukaren jag jobbar hos imorgon är sport galning så vi ska ju se matchen :)

Imorse gick jag av efter ett dygnspass, helt groggy då det blev vaken natt i natt när man egentligen ska sova (om det går). Jag skulle ju följt med Macke till Huddinge och köpt ny bil och sen köra den andra bilen hem därifrån men då jag såg dubbelt och var vingelkantig så bestämde vi att Macke skulle ta med sin pappa ist, fy jag hade säkert somnat bakom ratten efter några mil... Men det blev ju mysigt för dom som fick en far och son dag och jag fick en far och dotter dag då de släppte av mig på väg uppåt hos pappa i Stavsjö :)
Ellinor (lillasyster) och jag låg i soffan i Stavsjö och kollade på Top Model Australia och slöade och sen bakade hon rabarberpaj och jag blev bjuden på kaffe :) ganska bra väder där ute också ända tills det var dags att åka hem då det började spöregna, åska och blixtra.
Den här helgen var också min sista jobbhelg på 5 veckor framöver, 3 helger ledigt framöver och sen 2 veckors semester på det :))
Första semester veckan åker Macke och jag till Skiathos Grekland, min favorit Ö- har varit där 2 ggr tidigare. Grekland är nog favoriten i Europa också. Macke har aldrig varit i Grekland så det ska bli kul att se vad han tycker. Fast jag är övertygad om att han kommer att älska det! Mamma Mia filmen är förresten inspelad på Skiathos (många bitar av den iaf)
Avslutar med en bild på pappa som liten, vi är sjukt lika om man kollar på bilder när jag var liten! Både axel och jag har pappas ögonform

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress