Tappa lite av mig själv?

Imorgon är det slut på det roliga, tillbaka till jobbet.. Fast i mitt fall så är det inte så illa att semestern är slut för jag trivs så bra på mitt jobb och har nästan längtan tillbaka lite :) Nu när semestern är slut är det också slut på trivselkilona tänkte jag.. Hade på mig mina tjockjeans idag (de största jag har) och Gud vad tajta dom är!!!! Alldeles för små! Kändes lite som dolda kameran- typ snart hoppar hela kanerateamet och programledaren fram och bara: - tjoho! Vi sydde in alla dina kläder när du var utomlands. ......... Men sista dagen på semestern så har vi unnat oss iaf och var på grillkväll hos Anna och Nisse och åt massa gott som sköljdes ner med 2 glas rödtjut :) Sista måltiden...! Faktiskt så har jag funderat på sjukhusdieten. För jag är så lat och orkar faktiskt inte med en lång startsträcka där man lägger om kosten och trycker in promenader i vardagen (jag jobbar faktiskt 90 timmar kommande veckan) och lååååångsant går ner 1 kg i månaden.. Nä då tröttnar jag om jag inte ser resultat direkt! Jag behöver en push! Provade den här dieten för några år sedan i hela 3 timmar sedan gick jag till Napoli och köpte pasta med kyckling och currysås haha!! Jo det får nog bli sjukhusdieten ändå! Man kanske skulle rensa skåpen på allt gott och smälla i sig lite nu innan det blir måndag?! Sista efterrätten ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress