Bra lördag :)

Halloj :) Efter jobbet idag gick jag ner till Veronica med familj för att ha lite sällskap medan jag väntade på bussen hem. Men så dök min farbror, kusin och farfar och farmor upp så jag stannade några timmar på fika. Tänkte att äsch det är ju lördag och en dag i veckan måste man ju få unna sig annars blir nog det här ohållbart! (dessutom hade farmor bakat) På kvällen gick M och jag till Bishop och käkade. Jag tog en Caesarsallad men åt bara halva (den var inte så jättegod tyvärr) och drack ett glas vitt. Resten av kvällen tillbringade vi i Lindö och såg på film- Avalon. Bra skådespeleri i den filmen! Johannes Brost hade huvudrollen och var riktigt bra! Annars har jag bara sett honom i Rederiet och Jönssonligan och andra komedier. Nu ligger vi i sängen, imorgon börjar jag jobba kl 11 Godnatt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress