Förresten kom på att jag glömt berätta för er att hallen ska målas (nämnde det i förra inlägget, jag vet) jag har nämligen fått för mig att vitt golv skulle vara supersnyggt och det nya nu är att måla över linoleum mattor. Det är ingen lätt sak och färghandeln brukar inte vilja rekommendera det då man inte kan garantera bra resultat. Man måste få bort all polish, bonvax, fett och smuts innan man målar annars fäster inte färgen. Vi skrubbade med särskilt medel igår kväll med en rotborste och jag har tillomed träningsvärk efter det idag. Det nerviga nu är ju om vi fick bort allt på golvet?? Man kan liksom inte se eller känna skillnaden. Jag har tjatat fram ett tillstånd från Ståhls att ens få göra detta och dom står även för materialet. Men jag vill också göra om köksgolvet men det får vi först efter att dom har inspekterat hallgolvet. KÄRA GUD GÖR SÅ ATT DET BLIR BRA! Slänger ut en bild på hur golvet ser ut idag:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress