Todiloooo
Home sweet home!! Älskar vårt nya hem, men just nu bor vi i kartonger.. Orkade inte packa upp och ha oss igår kväll så det får bli mitt projekt under dagen eftersom att jag är ledig idag :)

Sov som en stock inatt, sovrummet är jättemysigt! Det ligger precis intill vardagsrummet så om man öppnar de båda stora "salongsdörrarna" så ser man tv:n från vardagsrummet :)
Vi måste verkligen till IKEA och köpa rullgardiner dock. Steg ur sängen imorse och ser att det sitter fullt av människor vid fönstrena vid sina datorer mitt över gatan (kontor) och dom har världens insyn till vårat sovrum så jag slängde mig ner på golvet och fick krypa fram till mina kläder haha.

Vid lunch kommer Anna hit och ska hjälpa mig med lite upp-packning, jag borde egentligen börja nu direkt och packa upp men jag har fastnat vid tv:n.. Vi har ju 18 kanaler nu :)

Ska ta lite bilder så ni får se vårt nya hem, måste bara packa upp kameran först och frågan är ju vilken kartong den ligger i??
Tackan

Ha ha undrar om de satt och kolla när du sov? Bodde i en lgh en gång där jag trodde att det inte var ngn insyn och gick omkring som gud skapade mig rätt ofta.....sen visade det sig att man såg in väldigt bra på håll....



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress