Rensa rensa....
Nu har vi precis städat och rensat upp i klädkammaren, tusan vad mycket kläder som kom fram som man inte sett på ett år typ..

Imorgon kl 13 är det visning på lägenheten för andra intressanter, jag och M jobbar dag båda 2 så vi hinner inte göra något under morgonen imorgon utan får städa och göra fint nu under kvällen ist.

Sitter i min Onepiece och känner mig måttligt omotiverad att göra ett enda handtag till om jag ska vara ärlig.
Men får ta och hoppa i lite kläder så att vi kan åka och köpa hämtmat nånstans. Vet inte alls vad vi är sugna på? Absolut inte pizza eller Mc Donalds iaf! Thai, kina? Mest av allt skulle jag vilja ha smörgåstårta!!! Men mitt kusinban Havanna skulle spara en STOR bit åt mig från hennes farmors kalas idag ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress