Handikappad..
Det är hur jag känner mig utan telefon just nu! Igår eftermiddag så bara dog min telefon helt plötsligt, nej jag tappade den inte eller nåt sånt utan tog upp den ur jackfickan ett par minuter efter att jag senast använde den och då var den helt död.. :( Man märker hur mycket man egentligen använder mobilen till! Jag har alarm/väckning på den, jag har den som klocka (använder sällan armbandsur) facebook, tradera, påminnelser, almanacka, kamera och inte att förglömma de gamla funktionerna som att ringa-svara och messa..

Hur ska det här gå? Jo då, jag ringde 3 och beställde en ny: iPhone 4s :) så inget ont som inte har nått gott i sig. Nu får jag ju en nyare modell och det var väl på tiden iaf, haft min gamla 3:a sen juni 2010. Inte för att det är nåt fel på den men jag har saknat blixt och andra nya roliga funktioner

Här kommer en bild på det nya skötebarnet ;)

Tessan

"Inget ont som inte för nåt gott med sig" skulle det kanske va ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress