Tatatatataaaaa jag har precis varit på gym...

Tatatatataaaaa jag har precis varit på gymmet :)) men jäklar vilken dålig självdisciplin man har. Startade med crosstrainern och körde på ett program med intervaller och på 28 minuter. Tänkte efter 10 minuter att 15 minuter får nog räcka.. Efter 15 minuter tänkte jag att ok jag kör 20 minuter för det är ju tillräckligt eftersom jag är otränad och att det är ju bättre än ingenting osv osv... MEN jag klarade 28 minuter! På ren vilja för jag var jäkligt törstig under tiden. Efter det körde jag 15 minuter på gåbandet med 6.5 lutning och 6.5 i fart, har hört att det är bästa om man vill bränna kalorier. Så 350 kcal brände jag sammanlagt på det här träningspasset. Anna ringde nyss och undrade om jag ville med till badet ikväll o simma 1000 meter, ska kolla med Markus om han vill vara hemma med Axel under tiden. Fast egentligen kanske jag borde låta bli för de andra ggr jag gått ut såhär hårt- tränat fler än en gång per dag så har det blivit att jag lagt ner helt och hållet ganska fort.. Vi får se. Nu ska jag till dagis och hämta min minsta älskling!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress