MTV!!
Damn! Jag har fastnat för ALLA program som går på MTV! Så fort jag vaknar (runt 9 typ) så sätter jag på MTV och ligger och lyssnar på musik i sängen och kollar på musikvideos. Sen efter nån timme så börjar massa program som: The Hills, I used to be fat, 16 and pregnant m.m m.m... Tura att man jobbar 6 dagar framåt frånomed imorgon så att man kommer ifrån tv:n lite! Tog en liten paus från tv:n dock och gick och handlade förut inför kvällens middag :)

Vi har bjudit hem Anna & Nisse och ikväll bjuder vi på Ceasarsallad med grillad kyckling och vitlöksbröd, dessert blir äpplekaka i små keramikformer (alla får en liten varsin) och till snacks innan middagen ska jag göra rullar på vitlökssalami fyllda med fetaost, pepparrotsost och oliver- sjukt goda!!!!

Måste nog till gymmet ikväll också, behöver komma igång och om jag går dit ett par ggr bara om så för en halvtimme per gång så kommer jag nog in i det :)

Måste verkligen ta tag i en renovering av mig själv också! Fixa håret (klippa o färga) köpa nån superbra hårinpackning! Ansiktsmask, sola. Leta fram mitt superduper bra cerat som jag köpte i London för läpparna har aldrig varit såhär torra o frasiga förut.. Plocka o färga ögonbrynen, fransförlängning... Ja listan kan göras låååång! Men det kostar ju lite också :(

Nu är det Heidis och Spencers bröllop på The Hills :) så nu måste jag sluta ;)
PEACE OUT
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress