Gymmet imorse straxt efter kl 10, duktigt ...

Gymmet imorse straxt efter kl 10, duktigt av mig! 28 minuter på crosstrainern kändes inte riktigt lika långa och tråkiga som i torsdags :) sen blev det gåbandet efter det igen. Helt ok, jag blev riktigt svettig så det kändes ju som att det gjorde lite nytta iaf. Imorgon blir det motionssim igen med Anna och Johanna. Kan hända att jag sticker ner till gymmet under förmiddagen imorgon, annars tar jag det på tisdag. Har bestämt att jag ska ha nån sorts träning 3 ggr i veckan minst! Simning imorgon och gymmet på tisdag så ligger jag bra till för att fixa veckan :) är lite sugen på att gå ner och träna lite nu men just nu är M på gymmet så får vänta tills han är klar isf och kan ta Axel. Men vi ska hinna handla och lite grejer också och snart så är det ju kväll så det hinns kanske inte med nån mer motion idag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress