Dec. 18, 2012

En vecka kvar till jul tänkte jag skriva som rubrik, men kom på att det är ju tisdag idag-alltså bara 6 dagar kvar :) Axel har varit hemma från dagis idag så han hade ont i magen imorse, befarade maginfluensa men det var nåt övergående bara. Han har spelat Nintendo Wii mest hela dagen, det fick han som presentpremie nu när han sålde jultidningar :) idag fick han ett nytt spel till Wii:et av mig också: Rio, en lite tidig julklapp :) han åker till Lund på torsdag med sin pappa och ska fira jul där i år så jag ger julklapparna lite tidigare.. Han fick en film idag också: Lady & Lufsen som vi såg imorse :) Hur söt är inte Lady?! Man blir sugen på en liten cockerspaniel! Straxt är det läggdags, fast jag ska hålla mig vaken en stund till, tänkte se min nya favoritserie från sängen innan jag somnar: The Mentalist. Går kl.23 varje vardag på 3:an. Six Feet har vi sett klart alla avsnitt på. Vilken serie!!! Och vilket slut!!! Bästa vi någonsin sett, både Macke och jag!!!!!! Tips!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress