Måndag

Var precis inne på blogg.se för första gången på väldigt länge, hittade och godkände en kommentar som löd:
Varför ser man aldrig några kommentarer på din sida?

Svar: Antagligen för att ingen läser eller kommenterar min blogg.. ;) Jag har ju en sån "spärr" där jag måste gå in och godkänna kommentarer innan dom syns och det blir inte särskilt ofta jag går in och kollar eftersom jag brukar få en kommentar i månaden ungefär.. Får väl försöka bättra mig lite kanske. Men ni med isf.. ;)

Tänkte slänga ut lite bilder från sommaren vi nyss haft :)

Bild tagen på Böda Sand (inte beredd på fotot haha)


De absolut bästa White Russians finns på Pappa Grappa!!


Strömsparken


Smultronstället


Afterwork på Bishop med Alec


Tufftuff tåget Söderköping (Havanna, Axel, Lithea)


En av alla de bikinis jag köpt under sommaren


Drinkbord på Öland ;)


Det var allt för nu...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress