Men åhh chock!!
Ahhhh, var med Tyra på stan igår och vi kom ut ifrån Monki med likadana byxor (svarta tighta, hög midja).
Går sedan hem till mig för att hänga ett par timmar och bara ligga i soffan och kolla på tv. När vi sedan ska prova våra nyköp så får jag jordens chock! Herreguuuud sambokilona!!! jaa fast bara på mig då och inte på min sambo..

Allvarligt! Till o med så att Tyra blev chockad! Vi har ju tidigare varit lika smala, jag säger inte att jag måste vara lika liten som henne men jag ska definitivt inte vara såhär "stor" iaf! Det här är inte jag!!

Lite ironiskt att jag just nu sitter med en skål med Pollys nya lakrits godingar bredvid datorn, eller nä det är inte ironiskt det är ju sorgligt.. har blivit sånt sockermonster sista månaderna, godis varje VARJE varje kväll.

Faan också, kan jag inte få en liten smutta karaktär och lägga av helt med godis, chips, läsk?!

Jag som dessutom har planer på att sluta röka efter nyår jag menar hur mycket godis kommer jag inte äta då?
Och tjejfest ska jag ju på på lördag dessutom, ta med bikinin löd det i inbjudan (ute-jaccuzi)

50 Års fest för mamma på fredag: massa god mat och alkohol

SUCK

Måndag börjar jag med LCHF!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress