Jag är så blödig!
Senaste åren har jag blivit så jäkla blödig!! gråter till sorgliga filmer, skratthulkar med tårarna rinnande till program som Spårlöst, Extreme Homemaker Over m.m..

Sitter nu och gör vitlökssmör inför kvällen framför tv:n och reprisen av "så mycket bättre", i dagens avsnitt så är det Petter som hyllas och precis nyss har Petra (september) framfört sin version av Mikrofonkåt. Att då se lyckan i Petters leende och ögon gör mig helt tårögd! Efter reklampausen är det Lasse Berghagens tur att framföra "Logiskt" eller om det var "Längesedan"? Vet bara att jag kommer tjuta ihjäl mig, har sett avsnittet förut..

Men när blev jag såhär blödig och empatisk, sympatisk? Kanske när jag blev mamma för 4 år sedan?
Speciellt blödig är jag när det gäller vuxna karlar och barn!!

JAG BRINNER FÖR DET HÄR PERMANENT!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress