Trallalalalaaa.. Ligger klarvaken i soffan...

Trallalalalaaa.. Ligger klarvaken i soffan och kollar på skitprogram på tv:n. Lite dygnskadad efter 2 jobbnätter. Ska Lämna Axel på dagis tidigt och sen åka och jobba vid 13 tiden. Går på ett 56 timmars pass så det skulle ju vara bra om man kunde sova nu lite natten innan. Kan ju gå hem och vila några timmar efter att jag lämnat på dagis men jag skulle egentligen vilja göra fint här hemma och överraska M och Axel lite när dom kommer hem till en tom lägenhet imorgon kväll. Typ baka M:s favoritbröd och fixa pannkakor till Axel så det bara är för dom att värma dom senare, köpa fredagsmys grejer till deras kväll, kanske en biltidning till M, storstäda, m.m men det kräver ju att jag måste gå iväg och handla tidning, pannkakssylt, ingredienser till brödbak och massa annat och jag kommer nog vara för trött för det.. Men det är tanken som räknas va??! Ska nog gå och lägga mig nu ändå, det regnar ute och det är ju hur mysigt som helst att ligga och lyssna på regnet :) ja så får det bli.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress