Tjohoo fortfarande vaken.. Googlar runt på...

Tjohoo fortfarande vaken.. Googlar runt på olika hemsidor och trådar om olika dieter och viktminskningsmetoder. Jag har en liten plan i åtanke, ska nog köra på en liten variant. Det gäller ju att hitta det som passar en själv bäst. Ska nu iaf försöka ge mig ut på lite fler promenader, minst 4 i veckan och sen nu under en vecka äta lite mindre och minska magsäcken och matbehovet lite för att förbereda mig inför nån pulverdiet kickstart. Jag åt ju allevo under en vecka när jag skulle gp ner efter graviditet och gick ju då ner 3 kg ca, kommer dock ihåg att jag var jäkligt trött och irriterad för att inte tala om hungrig.. Drömde om choklad överdragna skumbananer varje natt! Men 2 veckor av sitt liv måste man ju kunna stå ut. Man har ju ett mål och får försöka fokusera på det. Så från och med imorgon ska det bli mindre matintag än vanligt och om nån vecka, möjligtvis redan på måndag så kör jag Allevo metoden, punkt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress