Slutat jobbet för idag, ledig 2 dagar fram...

Slutat jobbet för idag, ledig 2 dagar framåt nu :) Markus har redan gått och lagt sig, tänkte överraska honom med en finstädad lägenhet tills han vaknar imorgon bitti vid 06, jag älskar att göra såna saker! Lägenheten behöver verkligen en omgång nu dessutom! Ganska mycket disk och det ligger kläder utspridda över hela lägenheten! Ingenting ligger på sin plats, skulle vi bjuda hem en blind person skulle han/hon slå ihjäl sig inom loppet av ett par minuter.. Det är absolut roligast att göra såna här överraskningar när det ser ut såhär för då blir skillnaden så stor!! Dessutom ska jag ta och baka After Eight Brownies så att han kan provsmaka en till kaffet imorgon bitti :) han kommer säkert bli jätteglad! Det skulle iaf jag bli!! Tänk att behöva boxa sig fram till sängen på kvällen för att sedan vakna till nystädad lya och nybakade brownies :)) jag sov till kl 10 imorse så jag orkar hålls ut ett par timmar till innan jag behöver sova och så har jag ju sovmorgon imorgon. Men först ska jag slappa i soffan en stund och kolla på Scrubs!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress