Lördag och dag? 6 va? Kom hem för en stund...

Lördag och dag? 6 va? Kom hem för en stund sedan, ligger på soffan och slökollar tv. Vräkte i mig ett paket bacon nu när jag kom hem, var nästan utsvulten. Åt kyckling vings till lunch vid 13 tiden idag, efter det så väntade jag på Max lowcarb som min kära sambo lovat att leverera till jobbet. Fick maten vid 18:30 tackade och gick in på jobbet för att äta äntligen, men nåt i kommunikationen gick visst fel under dagen för när jag packar upp maten så är det en GI-hamburgare.. Med bröd och dressing mm. Fick fiska ut själva köttbiten och skrapa bort dressing och annat, så lite fick jag ju i mig men inte så man blev mätt direkt. Duktig jag är ändå måste jag säga för på jobbet blir jag ändå erbjuden chips,läsk, mockarutor, citronmuffins, stor skål med halloween godis, frukt och jag vet inte vad.. Men inget har jag smakat av!!! Har snart hållt på en vecka men ingen viktnedgång (0,2 kg) och inte märks det i kläder heller, men jag försöker intala mig att jag bara är segstartad som sagt så att jag inte ska förlora hoppet och återgå till gamla vanor. Ja sista tiden eller iaf veckan har det här verkligen blivit en "bantningsblogg" men jag har ju inget annat i huvudet än det nu. Sov inte mer än 4-5 timmar igår natt, låg i soffan och kollade på 21 grams till 02 nånting, slumrade och vaknade igen vid 4:30 o väckte Markus för att gå in och sova de sista timmarna i sängen. Har inte varit särskilt trött idag ändå men kommer nog vara imorgon om jag inte tar igen lite sömn inatt. Ska bara dricka upp mitt te med vispgrädde och sen kanske mysa i soffan en liten stund men sen är det godnatt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress