Lchf tips?
Nån annan som håller på med lchf? Nån som har några bra frukost-förslag? Bävar redan inför frukost imorgon. Har bacon hemma iofs men ägg totalvägrar jag!! Har ätit alldeles för mycket ägg för ett tag framöver..

Ett bra tips från mig är Turkisk Yoghurt och vispgrädde! Blanda ihop yoghurt och flytande grädde så blir det lite mera som fil-konsistens, jag har även i ingefära för att få lite smak på det och dessutom sätter det ju också igång förbränningen :) Hallon eller blåbär kan man ju också ha i men jag själv undviker det just nu då jag försöker gå "all out"

Skulle vilja hitta en bra blogg att följa också! En som handlar om lchf och träning men de jag hittat hittills när jag googlat runt är såna som startats och sen lagts ner efter några veckor, dessutom finns det inga "bantningsbloggar" med en tjej i min ålder o vikt- alltså inte överviktig utan som bara vill gå ner några kilo.

Ganska jobbigt att försvara sig också har jag märkt. Då menar jag att jag själv måste försvara mig när människor får höra att jag går på diet

- men kära barn inte ska väl du banta som är så smal.. osv osv

Nähä, men är det inte lite så att man ska ta tag i det när smygkilona börjat gå upp mot hela 4-5 kilo?!
Måste man vara passiv och gå över 20 kilos övervikt för att ha rätten till att minska i vikt??


Mår faktiskt lite bättre nu än tidigare under kvällen, druckit ganska mycket vatten och jag tror att det hjälper. Jag är värdelös på att dricka vatten men det är ju också en viktig del under den här dieten.

Känner mig lite mindre svullen på magen idag än vad jag normalt brukar vara, jag är ju på dag 2 och förmodligen är det bara överskottsvätska som jag tappat men vadå det är ju vikt det också ;)

Jag har inte mätt runt om på kroppen ännu men tänkte jag skulle göra det när jag vaknar imorgon.

Godnatt
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress